dimecres, 22 de febrer del 2012

Perquè sempre estarem junts: 21è capítol!:)

L'endemà tots tornàveu a casa! Vas dir:
TN: Us trobaré a faltar carinyos♥
MA: Jo també amoors♥
AL: Jo més a tu petita:$
MA: oix*__* que mono que ets:)
M: Jo molt més princesa*_*
TN: oooh*___* macoquets♥
J: Tiitii's♥ Sou genials nenes;) Em trucareu oi??
TNiMA: Claar!:) Guarriin'sSEMPRE♥
JiMIiNiMAR: Siii^^ALWAYS♥
-Us abraceu totes i els nois diuen:
NOIS: ehem ehem...
TN: Aiiix*__* a vosaltres també us trobaré a faltar moltíssim!:) Alex, qui em farà les pessigolles pessigolletes eh? I qui em despentinarà eh Igor? I qui m'esquitxarà a la piscina com tu Nil? I qui em donarà els millors petons del món eh carinyo?? Us trobaré a faltar:(
AL: Es que no hi ha ningú que les faci igual que jo!-T'abraça i li fas 2 petons.
I: T'estimo TN___ Ets la millor!-Et dona 2 petons i s'aparta.
N: Et trobaré a faltar! Espero que vinguis algun cop per Girona eh?
TN: Això està fet Nileióó♥
N: No em diguis nileió!:@
TN: hahaha estàs molt mono quan t'enfades*__*
M: Carinyo! Ja saps que ens veurem la resta d'estiu val? Si fa falta els hi dic als meus pares que ens mudem a Barna!
MAR: No et passis tu ara!
TN: Estàs boig!
M: Si, boig per tu!:P
TN: oiiix*____* jo també estic boja per tu!:)
J: tiitii♥ Aquest estiu quedem algun dia per això eh? I ens truquem cada dia!
TN: Pos clar! La setmana que bé, dissabte què tal?
J: Perfecte!
TN: doncs en una setmana et veuré un alttre cop:) Marina! nenii♥ et trobaré molt a faltar cunyadeta!
MAR: jajajaja jo també. Ets la millor cunaydeta que he tingut mai t'estimoMIL nenii♥
TN: jo més. Mireieta♥ Tu també vindràs oi dissabte?
MI: Es claaaar! T'estimo TN___!
T: Jo també. Tenim que marxar carinyus! MA___ Vinga va! ja és tard! i en 1h hem de ser a casa. Tete, anem o no?
A: Si va anem! Adeu cracks! Adeu nenes♥
TOTS: Adeu crack!:)
Vau marxar i la resta es van quedar un rato més.
1h més tard....
TN: mamaaa! Ja som a casaaa!
TNM: Hola filla! Hola fill!!! Com ha anat el finde??
TNiA: Molt bé- vau dir a l'uníson
TN: hahaha. Ens ho hem passat molt bé:) Per cert mama, dissabte que bé he quedat amb la Joana i la Mireia per anar de compres a Sabadell, m'hi podràs portar plis??
TNM: D'acord. T'han trucat l'Ona i el Sergi.
TN: El sergi?? El perez??
TNM: si.
TN: merda, merda, merda! ja ha tornat!T__T
TNM: aqeusta boca nena!
TN: T'ha dit alguna cosa??
TNM: Si, que el truquis quan puguis.
TN: D'acord, arnau podem parlar un moment?? Puja a la meva habitació en 5 minuts!
A: D'acord. Mama, que jo també he quedat la setmana que bé amb l'Adrià i el Pol.
TNM: Val.
5 minuts i l'Arnau diu:
A: puc apssar??
TN: Passa-ho dius plorant.
A: Que et passa enana??
TN: Doncs que el Sergi no sap encara que surto amb el Mikel i no hi vaig pensar més i no li vaig dir que ho deixavem.
A: com?
TN: doncs això que ara li diré. Aniré a casa seva i li diré. M'hi acompanyes?
A: D'acord, em dutxo, em canvio de roba i anem.
TN: Gràcies tete, t'estimo♥
A: Jo també em canviaré de roba.
L'arnau se'n va anar a dutxar i tu et vas triar la roba. Et vas posar això:
Aquests shorts: http://www.google.es/imgres?q=shorts&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=MnX_ZUKWt8I5RM:&imgrefurl=http://ed101.bu.edu/StudentDoc/current/ED101sp10/gmryan/seasons.html&docid=hw-pXur6ktVXfM&imgurl=http://ed101.bu.edu/StudentDoc/current/ED101sp10/gmryan/images/shorts.jpg&w=519&h=348&ei=_L9ET9flDc6IhQfkwv39AQ&zoom=1
Aquesta samarreta: http://www.google.es/imgres?q=tops&start=28&num=10&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=0XRbmmzuscFWwM:&imgrefurl=http://coyoacan.olx.com.mx/lote-10-playeras-blusas-tops-halter-polos-aeropostale-iid-139460700&docid=ifbXdn0e6D3KoM&imgurl=http://safe-img04.olx.com.mx/ui/9/07/00/1290184478_139460700_4-Lote-10-Playeras-Blusas-Tops-Halter-Polos-Aeropostale-Compra-Venta-1290184478.jpg&w=515&h=358&ei=OMBET77qL9C0hAfjhIT8AQ&zoom=1 ( la fucsia)
amb aquestes sandàlies: http://www.google.es/imgres?q=sand%C3%A0lies&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=2JGejgpXnGXRLM:&imgrefurl=http://www.caludiab.com/%3Fp%3D881&docid=zVkH-6OQ6wODMM&imgurl=http://www.caludiab.com/wp-content/gallery/cinti/sandalies_blanques.jpg&w=562&h=380&ei=isBET8CTE4TJhAfo_KGFAg&zoom=1
ET vas fer una cua alta i et vas maquillar una mica.  Et vas posar algun complement, 3 polseres i un collaret del tous. Vas anar a l'habitació de l'Arnau i ja estava. Vau anar cap a casa del Sergi.
Vas trucar i vas dir:
TN: Sergiii! Sóc la TN___!
S: Puja petita♥
TN: Val.
Vau pujar i li vas fer una abraçada i 2 petons a la galta.
TN: Seu, tenim que parlar.
S: Aix no es res dolent oi?
TN: Doncs si, quan tu vas marxar cap a Tarragona a passar els 3 mesos amb el teu pare, vaig començar a sortir amb un noi que es la meva vida. Lo nostre ja ho havíem mig deixat, com que ja no em trucaves i vaig trucar a una amiga d'allà i et va veure menjant-li la boca a la Sònia, ho vaig passar molt malament i ara si que lo nostre s'ha acabat.
S: M'estàs deixant?? Ets una PUTA GUARRA DE MERDA!
A: No et passis ni un pel amb me germana capullo! que li vas fer molt mal! no va sortir de casa durant 2 mesos fins que va el va trobar a ell, que l'ha fet sentir feliç i no l'havia vist ami tant feliç com quan està amb ell.
S: No t'hi fiquis arnau! TN___ No m'ho puc creure! I no ets tu qui em deixa! Sóc jo el que et deixa! La sònia és molt millor que tu!
TN: No et flipis tant nen perquè el Mikel és molt millor que tu!
A: Anem TN___ és inutil parlar amb aquest imbècil!
TN: Tens raó! Adeu sergi!
Vau marxar i mentre tornaveu cap a casa trucaves al Mikel per dir-li que havíeu arribat bé. Vau arribar a casa, vau dinar i te'n vas anar a donar un volt amb les nenes. Vau quedar totes a la plaça Catalunya, on sempre. Vas agafar les claus, el moneder, la BB i el kit de maquillatge portàtil.
Quan vass arribar ja hi havien la Mireia i la la Gemma. Vau quedar totes els de grupet de classe menys la Mariona que estava al campus de bàsquet. Les altres eren la Nuria, la Gisela, l'Anna, la Laura i la Lorena, que li dieu La Lore com la de Aída! hahaha, us divertiu molt jutes perquè us coneixeu desde quen tenieu 3 anyets i son molts moment que heu passat juntes. Quan vas arribar, van dir:
GiMir: TN!!!!!
TN: neneees♥
G: Com ha anat el finde amb els polseres eh? i amb el Mikelino què tal?
TN: Ai nenes! us ho expliquem amb quan arribi la resta i l'Anna, perquè també hi era, que ara surt amb el Monner, el senyoret...
AL: Monner pessigoller està aqui!
TN: Aleeex! Que fas aqui? no eres amb els polseres?
AL: sii però ja han marxat, per cert t'he portat una sorpresa.
Algu et tapa els ulls i diu:
XxX: Qui sóc??
TN: Amor♥ Què fas aqui??
M: A sobre que et vinc a veure em preguntes què faig aqui? aquesta me l'apunto eh? ets dolentota cuquii♥
TN: no si a sobre seré jo la dolenta aqui! Aix*__* el meu mikelino que es posa tontet! Es que clar, 4 hores sense petons dels meus no les aguanta...
M: tens raó....però tu tampoc
TN: Ja ho sé, t'he trobat a faltar:$
M: Jo també, no ens les presentes carinyet??
TN: Es clar, elles són la Gemma i la Mire. Encara en falten unes quantes. Mireu per allà venen l'Anna, la Lore i la Gisela.
L'Anna va correr cap  a l'Alex i li va fer un petó apassionant. Li vas dir a l'orella al Mikel:
TN: Et quedes a dormir a casa aquesta nit?
M: oookk!peli i crispetes??
TN: Sii^^
TN: Nois aquestes són la Lorena, la Gisela, la Núria, la Laura, la Gemma, la Mire i l'anna, que ja la coneixes. però nosaltres les anomenem aixi: lore, giseluita, nunu, lauru, gemmi, mireio i annoo♥hahaha us estimo noies!
ALiM: Encantats:)
M: Per cert vas molt sexy amor♥
TN: mersii^^ Després et tinc que donar una notícia que t'agradarà sobre el tema de canviar-te de ciutat.
M: A sii??
TN: Doncs si per això t'he dit que et quedessis adormir, que per cert els meus apre shan convidat als teus a sopar i a la Marina.
M: Ah val, aixi coneixeré a la meva sogra.
TN: sii^^ hahaha jo també. és molt amable ambt othom, jo crec que li agradaràs molt.
M: a me mare també li cauràs molt bé.
TOTES: què deixem els xiuxiueigs d'una vegada o què? Anem a comprar gelats al bar de la platja??
TniM. hahaha:) va anem.
Vau anar cap a la platja, vau comprar els gelats i vau anar a seure a un parc que hi havia a prop.
Tu i el Mikel vau marxar abans que la resta i li vas dir:
TN: A les 9 a me casa, amb els teus apres i te germana i posa't ben guapo.
M: Que no ho sóc?
TN: Clar que si, però més de lo normal, a me mare li agraden nois aixi.
M: t'estimo:$ et trobaré a faltar:(
TN: Jo també.
Te'n vas anar a casa i....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada