dimecres, 22 de febrer del 2012

Perquè sempre estarem junts: 22è capítol!:)

i t'envàs anar a dutxar, et vas vestir. Portaves això:  http://www.google.es/imgres?q=vestidos+de+noche&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=4waLTtKPId-aGM:&imgrefurl=http://prendas.info/vestidos-de-fiesta.html&docid=hl8yFXKEcw60wM&imgurl=http://prendas.info/files/2011/11/vestidos-de-fiesta-cortos.jpg&w=750&h=740&ei=8vZET6adIYXJ0QXw6Y3iAw&zoom=1&iact=hc&vpx=753&vpy=103&dur=1898&hovh=223&hovw=226&tx=95&ty=124&sig=116526767661815662709&page=1&tbnh=129&tbnw=119&start=0&ndsp=31&ved=0CFcQrQMwBg (el segon de dalt) amb aquestes sabates: http://www.google.es/imgres?q=sabates+ballarines&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=hkhQ44IGltDDfM:&imgrefurl=http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuses/ca/stradivariussales/152190/160196/Ballarines%252Bglitter%252Bmulticolor%3FuseHistoryBack%3Dtrue&docid=5bnrK8CcOkf1SM&itg=1&imgurl=http://static.e-stradivarius.net/5/photos/2011/I/1/1/p/9023/041/203/9023041203_1_1_3.jpg%253Ftimestamp%253D1312471343073&w=375&h=482&ei=6fdET7wIxb_RBY_rwY8E&zoom=1. Et vas pentinar aixi: http://www.google.es/imgres?q=pentinats+de+festa&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=ZJsifw3yxxmNDM:&imgrefurl=http://lurdespeluqueria.blogspot.com/2010/05/peinados.html&docid=VRwFSgq1ed0iPM&imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw8ZBP_QHFoaVDGwhML07r4mhAn5oT8EqhqdrVnqTyDsMCbg8ut18iP-MYfUP34jzIxJ3qIFEuhIb1mkl2YvH5AxdLmSJh159lcKS3hXA6nkX40cb4SU8JWLZNmEyeGJhbELOvYETF-ARB/s1600/tipos%252Bde%252Brecoguidos%252Bmodernos.jpg&w=480&h=360&ei=jfhET5_VG8mi0QXCodniAw&zoom=1 (l'últim de dalt amb serrell recte). Et vas maquillar una miqueta però molt poc, sense que es notés; la ralla negra però fina, una mica de rímel i coloret però poquíssim. Quan vas acabar, eren les 8:45. En 15 minuts tindries al teu novio, a la teva cunyadeta i als teus futurs sogres sopant a casa teva.
Vas anar a preparar la taula, tots estaven arreglat i l'Arnau et va dir:
A: Vas molt guapa enana♥
TN: Tu no vas malament tete:) I pentinat una mica!
A: Que no que ja queda bé!
TN: Tete siusplau t'ho demano, per un cop a la vida pentinat! Vull donar bona impressió als pares del Mikel, que segurament seran els meus futurs sogres.
A: Et montes unes pelis que pa' que!:)
TN: No, ara en serio, pentinat is us plau t'ho demano, almenys durant el sopar, després ja donarà igual.
A: D'acord però només perquè bé el meu "futur" cunyat.
TN: hahaha em tronxo no ho veus? Va pentinat!
A: ja vaig pesada!
Mentres tu acabes de parar la taula, el sopar ja estava fet. Feia molt bona pinta-mmm....
Van tocar les 9 i va sonar el timbre. Vas dir:
TN: Ja vaig jo!!!
TNM: D'acord. Mentres jo dic què s'ha de fer.
La mare anava parlant i jo vaig anar a obrir la porta de fora, vas dir:
TN: Bona nit senyor Iglesias, bona nit Mikel, bona nit Marina. i bona nit? Qui és aquesta monada d'aqui??
M: És la nostra cosina petita, es diu Natàlia.
TN: Doncs és preciosa com tu. Ja podem anar entrant.
M: Vas molt guapa amb aquest vestit petita♥
TN: Tu també vas molt guapo, portes pijama o t'hauré de deixar un del meu germà eh?
M: Me l'hauràs de deixar.
TN: Va tira, tira. Que ets un cas príncep meu♥
Vau entrar, els pares es van saludar i vau començar a sopar us vau asseure aixi: Mare Mikel-Pare Mikel-Marina-Natàlia-Mikel-TN-Arnau-TNM-TNP.
Mentre sopàveu, anàveu parlant de coses fins que li vas dir al teu pare:
TN: Papa, no li havies d'explicar una cosa als pares del Mikel?
TNP: Tens raó filla. Vosaltres podeu anar a veure la televisió a dalt o a l'habitació.
TNiMiMARiA: D'acord! Fins després.
Vau pujar a dalt. Vas dir:
TN: No és més interessant escoltar què diuen?
M: sii^^ Ja veureu veniu, abans he deixat un walkie-talkie enganxat a la taula del menjador per escoltar la conversa perquè s'havia que ens farien pujar i ara ho escoltarem tot.
M: Quina nòvia més llesta que tinc!
TN: jajaja:$ calla que em faràs posar vermella. Per cert Arnau li hauràs de deixar un pijama al Mikel que es queda a dormir i si tu vols Marina també t'hi pots quedar i te'n deixo un de meu.
A: Vaal.
MAR: ooookk!:)

*MENTRESTANT AL MENJADOR*
TNP: Doncs el que la meva filla es referia volia dir-ls'hi que com que vostè, senyor Iglesias, és dissenyador de plànols d'edificis i coses aixi oi? i l'han destinat anar a treballar a un poble de Girona oi?
MP: Doncs si però on vol arribar?
TNP: Doncs que jo, sóc el director d'obra d'un nou museus que s'ha d'inaugurar a Barcelona i necessitem un dissenyador de plànols, li agradaria fer-ho vostè?
MP: Estaria bé però quan em pagarien?
TNP: més o menys, 3000€ al mes.
MP: Jo crec que em quedaré amb aquesta oi Susanna??
MM(susanna): A mi m'està bé perquè els nens no volien marxar.
TNM: Parlant de nens, com veieu la relació dels 2? De la TN i el Mikel?
MM: Sel's veu molt feliços junts.
TNiM: I és veritat!:) Som molt feliços juntets.
TN: i ell és un amor de nen, és un cel, un solet♥
M: i ella una meravellosa persona i molt bona nena:)
TNMiMM: hahaha. Mikel et vols quedar a dormir aqui i la Marina també?
MiMAR: siii^^ T'estimo mama!:)
MM: Tireu cap a dalt qie ara parlarem de coses d'adults!
NA:  i jo tieta??? M'hi puc quedar? pliis. em portaré bé siusplau tieta
MM: D'acord. Tira amunt tu també.
Vau estar mirant una peli tots juntets, 3MSC:$
TN: M'encanta aquesta peli però em porta mals records.T__T:(
M: Què va passar?
TN: La vaig anar a veure amb el meu ex, el Sergi, abans que marxés a viure 3 mesos a tarragona amb el seu pare, que a sobre avui ha tornat i li he explicat lo nostre i com que només ho haivem mig deixat oncs l'he acabat de deixar però jo ja no l'estimava ni molt menys, amés mentre estava allà m'estava ficant els cuernos amb la guarra de la Sònia!
M: Que què?? Que sorties amb mi però no ho havies deixat amb aquest?? Em pensava que erets diferent a les demès però ja veig que no!
Va marxar corrents i tu vas sortir rere ell però es va ficar a ploure i vas estar buscant-lo durant 1 hora però no el trobaves fins que vas anar al parc on havieu quedat per primer cop, on munten la fira i el vas trobar allà, plorant, xop de la pluja, vas anr cap a ell i li vas dir:
TN: Ho sento moltissim carinyo, però jo t'estimo a tu  com no he estimat mai a ningú.
M: Si segur, vaig jo i m'ho crec.
TN: doncs ho hauries de fer eprquè no hagués sortit mai rere algú plovent i amb un vestit carissim! Això només ho faig per tu! Pel imbècil del Sergi no ho hauria fet mai, això demostra que només tinc ulls per tu, llavis per tu, i vida al teu costat perquè si em deixes jo quedaré destrossada i voldré que em canviin de ciutat, d'institut i fins i tot de país, si tu marxessis per qualsevol cosa del apís jo faria tot lo possible i lo impossible perquè et poguessi quedar amb mi aqui. Em perdones?
M:....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada