dimecres, 15 de febrer del 2012

Perquè sempre estarem junts: 20è capítol!:)

TN: Doncs això que ho han deixat.
A: Però perquè?
TN: Pregunta-li a ella i així l'animes una mica^^
A: Ah D'acord.
TN: Per cert què ha fet la Júlia aquest cop?
A: S'ha liat amb el Raul!:@
TN: Què? Quan dius el Raul et refereixes al....
A: Raulete de Futbol Sala, si.
TN: coom? que el meu rauletee s'estava liant amb la Júlia??
A: Si però bueno més igual, ja no estimo a la Julia, m'agrada una altre noia i tu la coneixes.
TN: Mataré aquest nen! I qui és?
A: aaah ja ho veuràs!:)
TN: No em deixis aixi tetes, ho odio!
A: Ja ho sé, per això;)
TN: tontoo!
A: Tu meees:P
TN: Seràs imbècil!
A: Tranquil·la que ja saps que t'estimo molt enana♥
TN: pos jo gens tete!:) Jo estimo molt al Mikel♥
A: Pos vale! Adeeu!
TN: no volies quedar-te a dormir a l'apartament?
A: Sii
TN: hahaha Doncs tu faras el sopar per tots!;)
TOTS: exactament! jajaja
A: Sou molt dolents eh? Va entrem!
TN: La millor idea que has tingut en tota la tarda tete!- i el vas empenyar!
Et va començar a perseguir però no et va atrapar! Li vas dir:
TN: Ets molt lent germanet! El futbol no et serveix de res veig eh?
A: ara veuràs enana! Ja ets meva!
TN: No soc teva! Sóc tota del Mikelino♥ a que si??
M: la tN___ es meva, meva i només meva, de NINGÚ mes!
A: D'acord, ves corre amb el teu amor. Per cert felicitats crack!
M: Mersi però com saps que es el meu cumple avui?
A: La meva germana que porta 1 mes dient-ho cada dia la molt pesada!
M: Ah sii??
A: Sii^^
TN: Doncs si i què?? Tu també m'anaves recordant que el dia 23 d'octubre és l'aniversari de la Joana!
A: Calla! Que et sentirà burra!
TN: Doncs m'és igual! Joanaaaa! Saps què?? El meu germà....
A: Calla ja! Et donaré el que vulguis però no diguis res més!
TN: D'acord, la teva setmanada durant 1 mes, o sigui 200€!
A: Tu flipes!
TN: nononono! Sinó li dic...JOANAAA!
J: Que em crides titii??
A: D'acord d'acord! tels donaré!
TN: Ja està, no cal que vinguis titii♥ Mersi tete:)
J: Vaaal!
Tu i el Mikel aneu a l'habitació i obres el msn i t'obra l'Adrià!
[AadriiiAnnaa.SEMPRE♥ t'estimoPEKE:)] diu: petitonaa!:)
[TNMikeeel.T'estimoAMOOR♥ Ets la meva vida(*)] diu: Adriiii!:D Que taaal?
[AadriiiAnnaaa.SEMPRE♥t'estimoPEKE:)] diu: Molt bé i tuu? Aixi que surts amb un?? Ja has deixat al Xavii??
[TNMikeel♥]diu: muubee. Doncs si ho vam deixar fa temps, ja no hi havia amor, no quajava la cosa i vaig començar a sortir amb el Mikel.
[AnnaaaT'ESTIMOmooolt!:)] diu: Es que no m'explikes res petita! Aquest es el de la sèrie aquella que sempre m'explikaves els capitols??
[TNMikeel♥]diu: Doncs si! És que fa molt que no parlem!:) Però ara et tinc que deixar aqui, me'n vaig a sopar!
[AnnaaaT'ESTIMOmooolt!:)] diu: Que no estàs a casa?
[TNMikeeeel♥]diu: No, estic a un apartament amb uns amics i el meu germà. Adeeeu Adrii♥
[AnnaaaaT'ESTIMOmooolt!:)]diu: Adeeeu petitoonaa♥ T'estimoo(L)
[TNMikeeeel♥] Jo també:)
Vas tancar el msn i vau baixar a sopar, al final l'Arnau l'havia fet.
Vau veure una plei i llavors tu i el Mikel us vau quedar sols i vau fer plan romàntic. Crispetes, 3MSC i els 2 juntets, su vau quedar adormits a mitja pel·lícula.
L'endemà al matí....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada