dimarts, 24 de gener del 2012

Perquè sempre estarem junts=) capitol 19!:)

M: Ja se que els hi tinc que explicar però no sé quan ni on.
TN: Com més aviat els hi expliquis millor et serà, a lo millor entre tots podem ajudar-te perquè et qudis aqui o a que aneu a BCN. De que treballa el teu pare?
M: Es dissenyador de planols d'edificis.
TN: Si? enserio?
M: Si perquè ho dius? que coneixes algu que en neceesiti un a BCN?
TN: Doncs estàs de sort i si.
M: Qui és?
TN: Sorpresa!
M: Diga-m'ho vida♥
TN: No t'ho puc dir. Ara tornem a casa que hi ha la Marina preocupada.
M: Val. Crec que els hi diré demà.
TN: Encara està en marxa el pla romantic d'aquesta nit oi?
M: Claar!:$
TN: T'estimo, no ho oblidis mai♥
M: Jo també petita:)
Vau tornar i la Marina el va abraçar i li va dir:
MAR: Com és que tens els ulls plorosos? Has plorat oi?
M: Res, tonteries petita.
MAR: Segur?
M: Que si. Estigues tranquil·la, no és res.
MAR: D'acord. Aviso als altres de que estàs aqui perquè deuen estar preocupats.
M: Encara hi ha la festa en peu?
TN: Si^^ Anem??
MAR: Anem va!
Vau amrxar tots 3 mentre el Mikel t'anava donant petons i vau arribar al local, li vas posar un mocador als ulls eprquè no veigués res i li vas dir a l'orella:
TN: Deixa't guiar per mi.
M: Val, però no em violis eh?
TN: hahaha:') Això a casa quan estiguem sol si vols!
M: Val.
El vas conduir fins a una sala que estava molt fosca i vas dir-li:
TN: Ja pots treu-te el mocador.
Se'l va treure i vau cridar tots: FELICITATS MIKEL♥
M: Gràcies nois! gràcies a tots!
Vau menjar alguna coseta, vau ballar i el Mikel havia de dir una cosa i va dir:
M: Gràcies a tots per haver vingut. No sé què faria sense tots vosaltres però sobretot sense tu TN___, t'estimo moltíssim, ets lo millor que m'ha passat a la vida, ets la meva VIDA♥ Gràcies per existir petita, gràcies per tot el que fas per mi. Polseres, també sou molt, Alex, el meu tete, no se que faria quan estigues rallat sense les seves tonteries, Joana, la meva <siamesa>, t'estimo si?, Nil, el meu Niletó, ets un tio collunut, Igor, el meu skater, que faria jo sense les tardes amb l'skate eh?, i Marc a tu no tinc res a dir-te. Sou molt POLSERES♥ Mireia, Nerea, Raul sou genials♥ i Marina, germaneta meva, gràcies per ser sempre a l'altre costat de la porta quan ho necessito, gràcies per tot a tots, us estimo♥!
TN: M'has emocionat princeepet del meu cooor♥
M: T'estimo molt si??
TN: Ho sé.
AL: Tetee!:) Ets genial tio!
J: Siameesuu^^ETs molt per mi!! felicitats;)
N: Mikelitoo!:D felicitats craack!
I: Skaters sempre no?? hahaha:')
M: Gràcies nois! Bueno anem tirant cap a l'apartament o què? És que vull descansar, m'espera una nit molt divertida oi petita??
TN: Sii^^
Vau marxar, vau anar a l'apartament quan vas veure a l'Arnau allà i vas correr cap a ell i li vas dir:
TN: Arnaaau! Ja t'han donat l'alta! que bé!
A: Sii^^ Em puc quedar a dormir a l'apartament on esteu vosaltres plis?
TN: Si. Que et passa? Has plorat a que si?
A: Si. La Julia, l'he vist amb un altre,
TN: Què? A tu també t'ha passat això?
A: Què dius? A algú més li ha apssat també?
TN: Si. la Nerea ha tallat amb el Marc.
A: Que em dius?
TN: Doncs això.

2 comentaris:

  1. Vull que torni la serie,ja.
    M'encanta que escriguis els capitols, son fantàstics. Petons!!!

    ResponElimina
  2. Mersi Laura! Aixi que t'agraden? M'alegro que sigui aixi! Petons per tu!:)

    ResponElimina