diumenge, 8 de gener del 2012

Perquè sempre estarem junts=) capitol 17!:)

La Nerea va tornar on érem tots, estava trista. Li vas dir:
TN: No et rallis tia! Ara has de disfrutar al màxim l'estiu. Demà tu i jo ens anem de festa si?
N: Val! Gràcies per tot TN___, no se que faria sense tu.
TN: Ai, que em fas posar vermella.
m: TN__ et mataré! a tu com s'ha t'acut dir-li a la Nerea lo de la Judit, si es amiga teva.
TN: Ho era, ara ja no. Com li has pogut fer això? nen estàs molt malament!!
m: Tu vols que et rebenti la cara nena?
M: A la TN___ ni la toques Marc!
m: No t'hi fiquis Mikel! TN__ tu qui et creus que ets? que només estàs amb el Mikel per la fama!
TN: Això no és veritat! jo estimo al Mikel com no he estimat mai a ningú!
m: La Judit es molt millor que la Nerea!
AL: La Nerea ha patit molt per culpa teva i això no t'ho perdonaré mai.
M: Si toques a la TN__te les veuràs amb mi Marc!
m: Alex, Mikel, no us hi fiqueu això és cosa de la TN__, la Nerea i jo!
-Et va donar una bufetada i te'n vas anar corrents.
M: Com t'atreveixes malparit! Ara veuràs!-li va fotre un punyetasso al nas i li va començar a sortir sang. Va correr darrere teu per estar amb tu. Quan et va atrapar, et va dir:
M: TN__, cariñu, tranquil·la, ja ha passat tot.
TN: Tot això ha estat culpa meva, si jo no li hagués explicat a l'Alex, la Nerea no ho hauria sentit i no hauria tallat amb el Marc.
M: No diguis bestieses, has fet bé de explicar-li perquè sinó hagués estat pitjor i llavors serien l'Alex i la Nerea els que estarien enfadats amb tu.
TN: Tens raó ,tornem amb els altres.
-Vau començar anar cap on eren tots i us havieu de canviar.
Et vas posar el segon vestit que t'havies comprat amb les nenes i les sabates de taló. Et vas pentinar i et vas maquillar una mica. Et va dir:
M: On vas tu tan guapa?
TN: A enamorar algu en concret, tu saps on esta el senyoret Mikel Iglesias Gonzalez, alias"Cuqui"??
M: aqui present senyoreta TN___ TA1____ TA2___ alias"princesa"
TN: hahaha. anem tirant o què?
AL: Si va. Cap a la dreta i després a l'esquerra i ja hi serem
TN: ok.
M: On em porteu?
TN: A un lloc molt maco per celebrar tots junts el teu aniversari!
M: Ah ok. no serà el restaurant aquell de categoria que fa 3 anys que esta a l'avinguda de la Barceloneta oi?
TN: Ahh! hahaha:) com  ho has sabut?
M: Perquè sempre anem a dinar allà.
TN:  dish
Vau arribar al restaurant i vau demanar el menjar. a l'hora dels postres era lo millor. L'alex em va dir que cantés una cançó i vaig cantar la que em van demanar amb l'acompanyament seu de la guitarra, Sense tu.
http://www.youtube.com/watch?v=YifiWLZmT0E&feature=fvst
Vaig començar a cantar una miqueta nerviosa però veure el Mikel allà feliç i somrient em va calmar.
Quan la vam acabar vam dir tots a la vegada: FELICITATS MIKEL!:)
em va dir:
M: Ets un amor princesa.
TN: Tu mer cari, molte felicitats cuquii!:)
M: Moltes gràcies princesa. Gràcies a tots, en serio.
N: Anem a donar un vol per aqui abans d'anar allà??
TN: Anem tirant a passejar o no?
M: Que encara hi ha més coses a fer?
TN: Si^^^-li vas dir a l'orella:-Que et sembla, aquesta nit, nosaltres 2 sols, en plan romantic, a casa veient 3MSC:$??
M: Val. Un pla perfecte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada