divendres, 6 de gener del 2012

Perquè sempre estarem junts=) capitol 16!:)

Vas pujar a la seva esquena i us vau començar a bañar al mar. Vau passar per darrera les roques i vas caure de la seva esquena i et va dir:
M: TN__ estàs bé? T'has fet mal?
TN: Tranquil cuqui estic bé.
M: Segur?
TN: Si. Ens tirem des d'aquella roca?
M: No sé, com vulguis.
TN: Que et fa por?
M: No que va.
TN: Si tens por no passa res eh? Que jo sempre hi salto des d'aqui i no es per tant.
M: bueno pero salto per tu eh?
TN: no es igual, encara et faras aml per culpa meva i jo no vull que et passi  res i menys el dia del teu aniversari.
M: Anem a la tovallola un rato?
TN: Val.
Vau tornar a la tovallola mentre que la Nerea es va emportar el Marc a les escales de baixada a la platja.
*A LES ESCALES*
N: Marc, tenim que parlar.
m: De què?
N: Marc se que estàs sortint amb la Judit Martinez,
m: Nerea, jo t'ho volia dir, de veritat però...
N: Però què?
m: Però no m'has donat temps per explicar-t'ho.
N: que no 't'ha donat temps? Però si la TN__ et va veure morrejant-he al costat de la diagonal mar!
m: Aixi que t'ho ha dit ella eh? La mataré!
N: Lo nostre s'ha acabat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada