divendres, 6 de gener del 2012

Perquè sempre estarem junts=) capitol 14!:)

M: Cantes molt bé princesa!:)
TN: Ho sé ho sé. Té, per tu!
M: Però quan menjar! Aqui esmorzem els 2 i encara en sobra.
TN: Es clar que es pels 2. Estàs molt sexy sense samarreta!:$
M: Aiix*__* es que jo soc molt sexy!
TN: Cregut!
M: Guapa! Tia bona!
TN: T'estimo!♥
M: Jo molt més.
TN: Té, a veure si t'agraden les torrades amb melmelada de taronja.
M: Estan molt bones! Com saps que m'agrada la melmelada de taronja?
TN: intuïció femenina!
M: I el suc de pinya que és natural?
TN: Si ^^ La pinya la vaig comprar ahir a la millor fruiteria de tota la ciutat!
M: Oh!:) Gràcies!
TN: Ja ho saps que per tu tot.
-Et va besar i li vas dir:
TN: Posa't el banyador que anirem tots a la platja.
M: Val. Tu vindràs oi?
TN: clar. Que vols que em quedi aqui sola i avorrida?
M: No. ET voldràs banyar amb mi?
TN: Si. Em posaré el nou biquini només per tu!
M; Segur que estaràs molt guapa!:)
TN: Bueno això m'ho dius després quan em vegis amb el biquini posat oi?
M: Es veritat. Fins ara!
Vas sortir de l'habitació vas baixar a baix on eren tots. Vas dir:
TN: El Mikel ja s'està posant el banyador, anem nosaltres a fer-ho també?
J: Si, haurien de començar a espavilar-nos, hem reservat al restaurant a les 13:30 per sortir-hi aproximadament a les 15:00.
m: Teniu raó, jo també me'l vaig a posar, et trobaré a faltar Nerea.
N: Jo també cariño♥
TN: Nerea, carinyet, des de quan esteu junts?
N: des de fa 4 dies però ho portàvem d'amagat per les fans i això.
TN: Ah ok. Alex puc parlar un moment  a soles amb tu?
AL: Es clar.
Vau anar cap a la cuina i li vas dir:
TN: Alex, això que t'he de dir no t'agradarà gaire i ...
AL: Que passa? Es per lo de la Nerea i el Marc?
TN: Si. Ahir a la tarda, quan vam entrar a la diagonal mar per anar a comprar, el vaig veure morrejant-se amb una noia que conec de Sabadell, la Judit i la Nerea no es mereix que li faci mal.
AL: Com? Que ja s'estava liant amb una altra a la vegada que sortia amb me germana. El mato.
-La Nerea us va sentir i va pujar a dalt on dormia corrents i plorant.
TN: Alex, la Nerea ho ha escoltat tot i s'ha n'ha anat corrents a l'habitació.
AL: Ara pujo a parlar amb ella.
Mentrestant la resta vau pujar a posau-se el biquini i tu et vas posar això a sobre: http://www.google.es/imgres?q=conjunto+stradivarius+ropa+verano&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=rCjnNZoFeimqMM:&imgrefurl=http://compulsivas.com/vestidos-sita-murt-verano-2011/&docid=eM_MyWa2OvjpSM&imgurl=http://compulsivas.com/wp-content/2011/03/vestidos-miss-sixty-verano-2011.jpg&w=655&h=382&ei=IjAHT47yCNOwhAebuMShCQ&zoom=1 el tercer vestit amb unes xancles negres. A sota portaves el biquini  i a la bossa vas posar el segon vestit que us vau comprar l'altre dia amb les sabates de taló, la tovallola, la crema solar, les ulleres de sol, la BB, el moneder i el pinta-ungles.
Abans de baixar cap a baix, et va parar el Mikel i et va dir:
M: Que em teniu preparat per avui petita?
TN: Es una sorpresa. Per cert, que no me'n he recordat de dir-t'ho agafa roba de mudar per després de la platja.
M: Per què?
TN: Tu fes-ho. Vaig a parlar amb la Nerea. Saps on està?
M: Al lavabo, ha muntat una cua...
TN: Mersi cari♥
Vas anar cap al lavabo i vas veure que no hi havia ningu i vas pensar que eren al de baix. Vas dir:
TN: Nerea, obre'm si us plau, tenim que parlar.
N: No vull, marxa.
TN: T'ho tinc que explicar, si us plau, obra'm.
N: Val, passa.
TN: Nerea, tu et mereixes algu millor que el Marc.
N: Jo m'estimo al Marc i ja s'està liant amb una altra els 5 dies després de començar a sortir.
TN: Hauries de parlar amb ell. Has parlat amb el teu germà?
N: Si i el vol pegar.
TN: Perquè sempre recorre a la violència l'Alex?
N: Doncs no ho sé però jo sé que si la MA___ es lia amb un altre li trenco la cara.
TN: No ho farà, la conec molt i estima a l'Alex com no ha estimat a ningú al igual que jo estimo al Mikel, es la millor persona que he conegut mai i no el vull deixar mai.
N: Aqui tots esteu enamorats i sou feliços menys jo.
TN: No diguis bestieses, tu trobaràs algu molt millor que el Marc, ho sé.
N: De vegades penso que val més la pena morir que continuar vivint enganyada per amor.
TN: No ho diguis ni en broma això eh! Que sinó què faria jo sense tu eh? I l¡Alex, saps com es quedaria?
N: Tens raó, es millor que parli amb el Marc i li digui que sé que s'està liant amb la Judit. Gràcies guapa! T'estimo moltíssim!:)
Vau baixar i vau anar cap a la platja. Vau estar 10 minuts fins que hi vau arribar, hi havia molta gent i tenies por que les fans t'insultessin o t'amenacessin d'estar amb el mikel, tenies por, molta por. Vas decidir agafar la mà del Mikel ben fort perquè no et deixés anar mai de la vida i les fans no us poguessin separar mai. Et va dir:
M: Que et passa princeseta del meu cor? Perquè m'¡agafes la mà tant fort?
TN: Es que tinc por, molta por.
M: Por de què?
TN: De les fans, que m'insultin o m'amenacin per estar el teu costat.
M: Això no passarà entesos?
TN: Com ho saps?
M: Perquè si t'insulten a tu o t'amenacen, també m'insulten i m'amenacen a mi!
TN: oix*___* que fariasense tu vida?
M: Res. Ens anem a banyar?
TN: Claar. Vau correr fins a la mar  i et va dir:
M: Puja a la meva esquena.
TN: Què? Estàs de broma?
M: No. Tu puja i veuras.-Vas pujar i vau començar a entrar a dins...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada