dilluns, 12 de desembre del 2011

perquè sempre estarem junts=) captiol 6!:)

Aqui us deixo els 6 i després intentare pujar el 7!

algu et toca l'esquena i és...el Carlos Cuevas, el teu amic de l'alma. Li dius:
TN: Carlos, què fas tu aqui?
C: un ocellet m'ha dit que el teu germa ha tingut un accident i he vingut a veure com estaves.
TN: Ara enserio, qui t'ho ha dit?
C:  l'Alex, li has d'agraïr a ell per haver-me avisat epl WatsApp, no a mi.
TN: Alex, moltes gràcies!:) però no feia falta que li idguessis li hagues enviat un WatsApp jo.
AL: de res però només ho he fet perquè estigués aqui.
TN: Val. Mikel no se si us coneixeu però Carlos aquest es el meu novio Mikel, Mikel aquest es el carlos, el meu millor amic(A)
M: ja ens coneixem! podem parlar un moment asoles petita?
TN: es clar.
Se't va endur cap a un banc que hi havia a fora la terrassa i et va dir:
M: petita, sigue'm sincera, tu havies tingut rollo amb el carlos?
TN: Mikel, com pots pensar aixo? Entre ell i jo no hi ha res i no hi ha hagut mai res, només som bons amics.
M: De debò?
TN: Clar mikelino mio♥ hahaha:')
M: ja tornes a somriure:)
Vau tornar on estaveu tots pero la Laura ja no hi era. Nome´s hi haia l'Alex i el carlos. Li vas dir a l'Alex:
TN: on esta la Laura?
AL: ha marxat corrents quan li has dit que mentre ens morrejavem per aqui no t'ajudavam.
TN: què? aiix ara deu estar enfadada amb mi. Tu que creus Alex?
AL:  no ho se, no m'ha volgut dir on se'n anava però crec que enfadada no ho està gaire.
TN: Ho sento per això però es que estic desesparada i molt deprimida. buiààààààà...
El mikel t'abraçava i et feia caricies a la cara perque no ploressis, el carlos t'agafava la ma ben fort i l'Alex trucava a la Laura però no li agafava el mobil. Després li vas dir al Mikel:
TN: Vaig un omment a fora a veure si la Laura m'agafa el mobil.
M: ok. No triguis per això.
Vas sortir a fora i li vas enviar un WatsApp a la Laura.
TN: Laura, on estàs?
L: que t'importa? Abans m'has fet la indirecta de que marxes i ara t'importo?
TN: sps que m'importa i tu m'importes molt. No t'he fet cap indirecta però tu no saps lo que es tenir un germa en coma i jo ara si!
L: ERa per això.
TN: esclar, perquè volies uqe sigués, perquè marxessis? Perque no li agafes el mobil a l'Alex?
L: perque abans estava perlantpel WatsApp amb una tia..crec¬¬
TN: no era una tia, era el carlos Cuevas, el meu amic de l'alma epr dir-li que el meu germa havia tingut un accident i ara esta aqui a l'hospital amb mi, el Mikel i l'Alex.
L: ai pobre i jo pensant-me que era una tia! Ara mateix el truco!
TN: no ara mateix vens aqui! on estas?
L: A l'esplanada de l'hospital però....

continuarà al cpaitol 7!

idoo#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada