diumenge, 11 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts: 5è capítol!:)

Vam anar a casa la Laura a dormir. Jo i el Mikel dormiem a l'habitació dels convidats i la Laura i l'Alex a la seva.
Li vaig dir al Mikel:
TN: Mikel tu m'estimes oi?
M: Clar que t'estimo♥ Perquè ho preguntes?
TN: perquè tinc por a perdre't.
M:  Com em vols perdre amb lo molt que t'estimo!
TN: T'estimo molt i no vull que et separis ami més de mi.
Us vau adormir abraçats i l'endemà el mati li vas dir:
TN: Mikel vols venir a esmorzar a casa?
M: Val però potser que els hi deixem una nota a aquell parell no? o ja son desperts?
TN: Estan desperts, estan a baix al sofa mirant la tv.
M: okk. Tens un missatge a la BB.
TN: el vaig mirar i era de me mare, deia:
*Nena, que el teu germà ha tingut un accident aquesta nit amb la moto. Estem a l'hospital perquè està molt greu. Envia'm un sms quan estiguis venint cap aqui*
TN: Mikel, el meu germà ha tingut un accident aquesta nit.
M: què? però si el vam veure a la fira?
TN: Devia haver begut i anava amb la moto...buàààààà
-Et vas ficar a plorar i et van sentir els 2 de baix.
AL: Que et passa TN?
TN: El meu germà ha tingut un accident. Mikel m'acompanyes a l'hospital? No vull anar-hi sola.
M: clar que si petita. Anem a te casa deixem això i t'acompanyo.
Vau anar a cas teva, vas agafar diners per un taxi, mentre ell trucava i mentre esparaveu, t'intentava consolar.
M: TN, tranquil·la, no ploris mes, segur que esta bé.
TN: la mama m'ha dit que esta molt greu, aix el meu germanet...
Va arribar el taxi i us va dur a l'hospital. Quan hi vau arribar te mare va agafar-te i et va abraçar molt fort i li vas dir:
TN: Com està l'arnau?
TM: ....
TN: Com està mama?
TM: ....
TN: mama digues algu!
TM: el teu germà esta en coma.
TN: què??
ET vas abraçar a Mikel i vas tornar a ficar-te a plorar. El Mikel et va dir:
M: Anem a seure a aquell banc, t'anirà bé seure una estona.
TN: No vull. Deixa'm, vull estar sola.
M: però princesa...
TN: t'he dit que em deixis!
Vas marxar corrents i el Mikel et va seguir. Va estar 10 minuts buscant-he. Et va trobar i et va dir:
M: Entenc que estiguis molt trista, a mi si li passés alguna cosa a la meva germana també estaria aixi, però TN  princesa meva, en aquests moments es quan has d'estar amb els que mes t'estimem.
TN: ho sento per lo d'abans Mikel, no ho hauria d'haver pagat amb tu.
M: No passa res però ara tornem que la teva mare està molt preocupada.
Vau tornar cap on estaven els teus pares i vas veure que hi havia la Laura i l'Alex. La Laura se't va acostar i et va dir:
L: ho sento tia, segur que es recuperarà.
TN: Nena que està en coma! el meu unic germa esta en coma i tu t'estàs morrejant amb l'Alex aqui? per fer això ja us en podeu anar, no m'ajudeu gaire!
Quan vas acabar de parlar, algu et va tocar l'esquena i era...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada