dimecres, 28 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts=) capitol 7!:)

Hola! Sento el retard pel Capitol 7!T__T

TN: ni peros ni peres, puges ara mateix que ens tens a tots ben preocupats.
MA: Val però que sàpigues que t'estimo molt.
TN: jo també tiitii!:)
Mentrestant, els pares de la TN parlaven amb el metge.
M: Senyors, no els puc enganyar, el seu fill ha tingut un cop molt fort al caure a terra i per això està en aquest estat però segons l'escànner que li vam fer ahir a la nit i el que li hem fet ara, hi ha una gran diferència en l'activitat cerebral.
MTN: Què vol dir amb això? Que es despertarà aviat?
M: vull dir que el seu cervell està en funcionament i això significa que es pot despertar ara mateix, en unes hores, en uns dies, en una setmana o en un mes.
MTN: Que bé. Vaig a buscar a la meva filla per dir.li.
La teva mare et va buscar i et va veure en un banc amb el Mikel abraçant-he a ell i agafant la mà al Carlos. Va venir cap a  tu i et va dir:
MTN: el teu germà es despertarà!
TN: Sii??
MTN: Que si! Ara si vols t'en pots anar a donar un volt amb els teus amics!
TN: Aiix no se vull ser-hi quan es desperti.
MTN: Es pot depertar ara, en unes hores, en uns dies, en unes setmana o com a màxim en un mes, el temps no es segur però si es desperta et truco. Val?
TN: Bueno val però tornaré de seguida.
La teva mare va marxar i els hi vas explicar.
TN: Nois, anem a donar una volta per aqui a l'hospital a veure si trobem algu a qui li agradi PV??
AL: Bueno alguna fan hi ha d'haver!
TN: Per això, podem anar a la planta de adolescents amb problemes alimentaris i llavors a veure els nens petits i això...no us agradaria?
M: Si^^ podem trucar a la resta perquè vinguin!
TN: Puc trucar-los jo es que em fa  il·lusió.
AL i M: Claar!:)

Vas sortir a fora i vas començar amb la Joana
[conversa telefònica]
J: Sii??
TN: Joana sóc la TN___!
J: Què tal?
TN: Normal però et volia demanar un favor.
J: Digues, faré tot el possible per ajudar-te.
TN: Val. Doncs estic amb el Mikel, l'Alex i el Carlos a la Vall Hebron i...
J: Que els hi ha passat alguna cosa?
TN: no! ha sigut al meu germà que ha tingut un accident de moto aquesta matinada i m'han acompanyat.
J: I com està?
TN: Està en coma però es despertarà com a màxim dintre d'un mes. El favor és que si pots venir perquè volem anar a veure nens petits que estiguin malalts o a donar forces a la gent amb càncer i això.
J: I voleu que vinguem tots oi?
TN: Exacte! Pots venir?
J: Clar! avui estàs de sort, estic a prop de la vall d'Hebron.
TN: A sii? bueno millor! Fins ara!:)
J: fins ara!

tornes a dins i els hi dius que la Joana bé de seguida.

[una altra conversa telefònica...]
TN: Hola guapoo:$
I: Què tal sexy?
TN: Normal però m'has de fer un favor.
I: digues...
TN: Tens que venir a la vall d'Hebron que hi estic amb l'Alex, el Mikel i el Carlos perquè el meu germà ha tingut un accident de moto i està en coma però que es despertarà dintre d'un màxim d'un mes.
I: I vols que et vingui a fer companyia?
TN: Home si vols si però no és això. És que volem anar a veure els nens petits que estan malalts o gent que té cancer o aquestes coses per donar-ls'hi  forces.
I: D'acord! en 10 minuts sóc aqui!

[una latre conversa telefònica i la última]
TN: Peetiiiit!:)
N: TN___! Què tal?
TN: Normal. m'has de fer un favor. Per cert està el Marc amb tu?
N: Doncs si, haviem quedat per anar a la platja de la Barceloneta.
TN: Val doncs digue-li que a ell també el necessito pel favor.
N: Ho està escoltant tot.
TN: Val. doncs que podrieu venir a la Vall d'Hebron que hi son tots i el Carlos Cuevas també?
N: Si però perquè?
TN: perquè volem anar a veure nens petits que estan malalts, noies amb problemes alimentàris o gent amb càncer per donar-los forces i per dir-ls'hi que han de lluitar per superar la malaltia!
N: Okk! en 5 minuts hi som que estem apunt d'anar a dinar a prop d'allà.
TN: Adeeu nois!

penges.

Tornes on eren tots i l'igor i la Joana ja havien arribat i els hi vas dir a tots....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada