divendres, 30 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts=) capitol 9!:)

Aqui el capítol 9! heu vist que n'he penjat 3 de seguits?hahaha(: Es especial Nadal! perquè ara aniré pujant capítol però no em tanta freqüència! Ho sento però és que tinc que fer els deures de vacances i eso...!

Li vas dir a la teva mare:
TN: mama, com està l'arnau?
MTN: Està millor. Vols entrar a veure'l?
TN: Puc?
MTN: Claar! Però només tu val? Es que es i millor que no hi entrem tots de cop.
TN: Val. Però pot entrar amb mi el Mikel?
MTN: Bueno val però només perquè és el teu novio!:)
TN: Mersii^^
-Vas anar cap al mikel i lñi vas dir:
TN: Vols entrar amb mi a veure l'arnau?
M: Clar. -Vau anar cap a l'habitació on estava i vau entrar-
El metge va dir qeu si li començaveu a parlar, seria possible que es despertés abans.
Li vas dir:
TN: Arnau. Sóc la TN___ Vull que sàpigues que t'estimo molt.- Li vas agafar la mà i li vas fer un petó al front.
-Vas notar com si algú t'apretés la mà.
*PENSAMENT tn____*
Com algu em pot està apretant la mà? No pot ser que sigui l'Arnau, m'hauria donat compte si fos ell. Potser són imaginacions meves.No li diré pas al Mikel, es pensara que son paranoies i imaginacions meves.
-Ho vas tornar a notar i vas veure om l'Arnau te l'estava apretant. Li vas dir al Mikel:
TN: Amor, que l'arnau m'està apretant la mà.
M: Cari com vols qeu te l'apreti si està en coma.
TN: Doncs ho he vist.
M: Carinyo, mira l'arnau, ha obert els ulls.
TN: Què? -Et gires, li mires la cara i veus que té raó i li dius:
TN: Arnau!t'has despertat! Mikel ves-li a dir a me mare que s'ha despertat.
-El mikel va sortir i va entrar te mare i el metge-
el Metge va dir:
ME: Que li has parlat TN___?
TN: Sii^^Tal com vostè va dir doctor.
ME: M'ho imaginava. ara Arnau agafa aire que et treuré el tub.
-L'Arnau va agafar aire mentre em continuava apretant la ma i el metge va treure el tub.
TN: Arnau! -El vas abraçar i li vas fer u petó a la galta-
TNM: No cridis filla. Surt a fora a dil-s'hi als teus amics.
TN: No vull, em vull quedar amb l'arnau.
TNM: T'he dit que no!
TN: tinc el mateix dret que tu ha estar aqui!
TNM: Soc te mare i et dic que surtis a fora.
-Vas amrxar corrents i va<s tancar la porta amb un cop ben fort- Vas anar cap al Carlos i li vas altar a sobre. Et va dir:
C: Que t'ha passat com es que estàs tan feliç?
TN: El meu germà s'ha despertat!
C: Si?? Que bé!
TN: Ai sii...quines ganes de poder tornar a abraçar al meu germanet!:)
J: hahahaha! Que us sembla si demà anem tots a la platja per celebrar-ho??
TN: Per mi bé però hauré de manar permís. MA___ tu vens?
MA: Calr que si! però haurem d'anar de compres no?
TN: Clar que si! Si anem a la platja hem d'anar de compres!
AL: Pot enir me germana? Es que te ganes de veureu's!
TN: Per mi si! Jo la vull conèixer!
AL: Val!
Vas tornar a l'habitació  i li vas dir al teu apre:
TN: papa, ara que l'arnau ja s'ha despertat, demà podré anar a la platja amb els meus amics i el Mikel? També vindrà la MA__.
TNP: Val però tingues el mòbil encès per si t'he de trucar.
TN: Ah i una cosa més..
TNP: Digues...
TN: Que em pots donar diners per anar de compres ara la tarda amb les nenes?
TNP: Si però quines nenes?
TN: La Joana, la Ma___, la Nerea que és la germana de l'Alex que es el novio de la MA__, la Marina, que es la germana del Mikel que es el meu novio i jo.
TNP: Val. Té 350€
TN: Gràcies papa!" Ets el millor t'estimo. Per cert, ara el Mikel em baixarà amb moto a casa per agafar unes coses i algo per passr la nit que ens quedarem a dormir tots a casa l'Alex i així demà podem anar d'hora a la platja.
TNP: en moto? No vull que hi pugis filleta, no vull que et passi res,
TN: papa, tranquil, l'arnau devia anar una mica begut però nosaltres estem bé.
TNP: Que has dit?
TN: Res, res. Que entro a dir-li adéu a l'arnau i dir-li que marxo. Passarem abans d'anar a casa l'Alex.
TNP: Val. Passa-t'ho bé de compres. Anireu a la Diagonal o a la maquinista?
TN: No ho sé. Suposo que anirem al CI.
-Vas entrar i....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada