divendres, 30 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts=) capitol 10!:)

-Vas entrar i la teva mare et va dir:
TNM: TN__ no t'he dit que anessis a fora amb els teus amics?
TN: Ja hi he anat i vinc a dir-te que ara aniré un oment a casa, que em baixarà el Mikel, agafaré unes coses perquè demà vaig a la platja  amb els meus amics i el Mikel, aquesta tarda anirem de compres amb les nenes i anirem a dormir tots a casa de l'Alex. I abans que diguis res el papa m'ha donat permís per anar-hi i m'ha donat 350€ per anar de compres.
TNM: I per molt que el teu pare t'hagi donat permís no vol dir que jo te'l doni.
TN: M'és bastant igual el teu permís mama. Només he vingut a dir-te això i a dir-li adéu a l'arnau. Ens pots deixar sols un moment? Li tinc que dir una cosa molt important.
TNM: T'hi deixo anar però no facis cap bestiesa. Et deixo 2 minuts amb ell i prou eh!?
TN: Val.
-La mare va marxa i li vas dir a l'arnau:
TN: Arnau, després et vindré a veure un oment abans d'anar a casa l'Alex.
A: Val. TN___ gràcies.
TN: Gràcies per què?
A: Per ser sempre el meu costat quan més ho necessito. Gràcies per tot.
TN: De res. Tu també  faries el mateix.
A: Suposo. T'estimo♥
TN: Jo més:)
Vas marxar....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada