dijous, 29 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts=) capitol 8!:)

Quan vas tornar a entrar ja havien arribat la Joana i l'Igor i els hi vas dir:
TN: Només falten el Nil i el Marc. Arribaran dintre de 5 minuts que estaven a la platja de la Barceloneta.
M: Està bé això eh? ja ens podrien haver avisat!
TN: jajaja, tens raó però haguessis anat i m'haguessis deixat soleta aqui? Val val, aquesta me l'apunto.
M: Clar que no! ai no siguis dolenta.
TN: Pos ara no et donaré petons. No podràs aguantar per dolent!;)
M: val val,a sobre jo el dolent...pos jo tampoc te'n donaré i no podràs aguantar sense els meus petons.
TN: Qui diu que no? Doncs ja em buscaré algu altre que me'n dongui. Com l'Igor!
I: A mi no m'hi fiqui guapa!
M: si home...només jo et puc donar petons princesa:)
TN: ja ho se tontoo-Li doncs un petó llarg, dolç i suau,-
J: Eheem, estem davant, us podieu donar els petons després no?
TN i M: hahaha.
-Van arribar el Nil i el Marc.
Vau començar per la planta de nens petits amb malalties com la Leucèmia, càncer, etc. Després vua anar a la planta de trastorns alimentàris i després a la sala de rehabilitació.
vau tornar on estaven els teus pares.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada