dimarts, 6 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts: 4t capítol!:)

Aqui teniu el quart!

Quan vaig acabar de vestir-me vaig anar a casa els tiets per veure els meus cosins, els petits i el gran. Quan vaig arribar, vaig trucar el timbre:
TN: Tieta, que soc la TN.
T: passa, passa.
Vaig pujar per l'ascensor amb el meu cosi gran perquè no podia caminar, s'havia trencat el peu i li vaig dir:
TN: Què t'ha passat Sergi?
S: Que vaig caure rodolant per les escales perquè el Pau em va empentar i mira com he acabat.
TN: pobret meu, et fa molt mal?
S: si. Per cert, què hi fas tu per a qui?
TN: No saps quin dia es avui? 25 de Juny.
S: Ja i què?
TN: No recordes què va passar el 25 de Juny de 1995?
S: Sii que vas néixer tu! Feeliiciitaats cucaa♥
TN: Gràcies!:)
Quan vam arribar a casa dels meus tiets, vaig ajudar al meu cosí a sortir de l'ascensor i li vaig fer una abraçada molt forta!
Vam entrar a la casa i m'hi vaig estar fins a les 12:30.
Em van felicitar els meus cosins petits, vaig veure que el Sergi i el Pau no es parlaven per l'accident, vaig parlar amb el Pau d'això però em va dir:
P: Jo no en vaig tenir la culpa de que es caigues rodolant per les escales.
TN: Jo no t'estic dient que fos culpa teva.
P: Ho estas insinuant.
TN: una mica si però es que es veritat, perquè el vas empenyar?
P: perquè em va fer mal, em va fer una colleja i em va sortir un nyanyo.
TN: Però això no és motiu per tirar-lo. A més, és el teu germà gran, pot fer-ho si vol.
P: Ara no el defenssis eh!
TN: No l'estic defensant però et vas passar i molt. Saps com està?
P: No perquè no ens parlem.
TN: Està molt afectat, quan pujavem per l'ascensor s'ha ficat a plorar i tot.
P: Només t'ha fet un drama.
TN: Pau, ara enserio, li fa molt mal i em sembla que li preocupa alguna cosa.
P: I què vols que faci?
TN: Que li demanis perdó.
Després vaig marxar cap a casa i li vaig dir a la mama:
TN: Avui vaig a la fira amb les nenes, ens quedarem a dormir a casa la Laura totes.
MP: Val però envia un missatge quan arribeu a casa seva. Que et posaràs?
TN: el vestit aquell vermell, curt  i escotat amb els sabates negres de taló alt.
MP: Ok. però emportat les ballarines negres per si et fessin mal i digue-li a l'arnau que vagi a dormir a casa de l'Isaac, que nosaltres no hi serem perquè ens ha sortit un sopar d'ultima hora.
TN: ok!
Vaig pujar a l'habitació per conectar-me al facebook per veure què hi havia de nou i vaig veure que tenia un privat del Mikel. El vaig llegir amb veu alta:
"Cuca♥ Com estàs? Espero que bé. Saps una cosa? l'Alex m'ha dit que tinc molta sort d'haver trobat algú com tu, que molts nois de la nostra edat desitjarien tenir una novia tan guapa i tan bonica com tu!
Jo crec que es passa una mica no?hahahaha(:
T'estimo molt petita!"
Em vaig quedar flipant.
Després vaig començar a comentar els comentaris que m'havien deixat al mur de felicitacions fins que em vaig trobar el seu . Li vaig contestar:
"Guaaapooo♥
Mooltes gràcies cuuquii:) 
Jo t'estimo MOOOLT més!
1 petunet molt gran!;)"
Després vaig baixar a dinar i vaig estar mirant la televisió fins a les 5.
Després em vaig dutxar, em vaig vestir i em vaig pentinar, estava preciosa: http://www.google.es/imgres?q=esmeralda+moya&hl=ca&gbv=2&biw=1152&bih=749&tbm=isch&tbnid=s5XY9KL5dXS97M:&imgrefurl=http://quemedices.diezminutos.es/noticias_famosos/entrevista_a_esmeralda_moya&docid=MYUwDpXVnJ4JwM&imgurl=http://quemedices.diezminutos.es/var/qmd/storage/images/noticias_famosos/entrevista_a_esmeralda_moya/01/291225-1-esl-ES/01_galeria_landscape.jpg&w=550&h=423&ei=QETeTqe2GOT74QTUo7HGBg&zoom=1&iact=rc&dur=412&sig=109954589332974225055&page=1&tbnh=135&tbnw=176&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:14,s:0&tx=92&ty=57
Per fi, eren les 7:15 i vaig marxar cap a casa la Laura.
Quan vaig arribar allà, vaig trucar al timbre i em va obrir ella.
Quan vam acabar de maquillant-se i tot li vaig dir:
TN: Estem guapissimes!
MA: La Queralt no vindrà al final! l'han castigat per no sé què.
TN: T'ha arribat un Watts App.
MA: Val, ara ho miro.

{Era el Mikel, dient que ja havien arribat. La Laura li va enviar un dient: amagueu-se a darrere el cotxe que hi ha a la banda dreta de casa meva.}

MA: Anem tirant que sinó hi haurà molta cua.
TN: si tens raó, anem tirant.

Quan ja erem a baix, la Laura em va dir:
MA: TN, m'he deixat la BlackBerry a dalt, ara torno.
TN: Val, t'espero.

{La MA va fer un gest de com si hagués de fer venir algú però vaig pensar que era perquè si. Estava equivocada}

M: Sorpresa!
TN: Mikeeeel! Què fas tu aqui?
M: T'he vingut a veure perquè avui és un dia molt especial oi? M'han dit que aqui viu una nena molt i molt guapa!
TN: aiiix*___* que cuuquii:) Aleeex!
AL: TN, el Mikel tenia raó, ets molt guapa!
MA: Anem tirant o què?
AL: Laura, vine un moment.
Hi va anar i la va besar!

Quan vam anar cap allà, el Mikel em va començar a abraçar i a fer petunets i em va veure el meu ex, el molt pesat va voler pegar al Mikel però li vaig dir que com el toqués li diria a la seva germana! i va marxar però quan vam voler pujar al salta-marti tot de fans se'ns van posar a sobre, bueno a ells i l'Alex els va dir:
AL: Que no podem ni passar una nit tranquil·la amb els nostres novies sense que ningú molesti o què? Ara em podreu dir borde o el que vulgueu però tenim dret a tenir vida privada.
MA: No et passis pobre nenes que nomes us volien veure oi?
Fan#1: Es veritat Alex, tens raó, jo marxo perquè tens dret a viure tranquil els dies de vacances. Un plaer coneixet.
M: Adeu noies! Pugem cari? però només pujo si tu puges eh?
TN: pos clar que pujo! pugeu Lau i Alex o no?

Vam pujar i ens vam asseure a la mateixa olla que el meu germà i jo:
TN: Arnau! quina casualitat no?
A: si! Aixi que si que es veritat que estas sortint amb el Mikel eh?
TN: si^^ Tu he dit al mati no t'enrecordes?
A: Cuida-me-la molt crack!
M: clar, a la meva cuqui no li passarà res mentre jo sigui aqui!

Quan vam baixar li vaig dir al Mikel:
TN: Que t'has marejat molt?
M: no! hahaha:')

MA: Anem a la disco d'aqui al costat o...?
AL: Que esta be?
TN: A mi m'encanta!
M:  Si a la TN li encanta es que ha d'estar be!
MA: o anem a casa meva i  dormim cada parella a una habitació?
AL: jo em quedo amb al segona opció.
TN: Esta millor!
M: Vaal!:)

CONTINUARA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada