dilluns, 5 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts: 3r capítol!:)

Aqui teniu el tercer!

Després de veure la televisió, me'n vaig anar a buscar l'arnau i a parlar amb els papes.
Els hi vaig dir:
TN: mama, papa, perquè no deixeu anar l'arnau a la fira?
MP: perquè no ha tret bones notes.
TN: però es que em va prometre que pujaria amb mi al saltamartí i al pop♥
MP: TN, no intentis convencem perquè no.
TN: mama, l'arnau s'ha n'ha anat plorant abans, no se so ho has vist.
MP: Ah si? No ho havia vist.
TN: Doncs si perquè sempre que em promet alguna cosa la compleix i sinó bé no podrà i llavors jo em posaré trista.
MP: Val, hi pots anar però a les 2 a casa!
A: sii! gràcies mama!
Vam marxar i l'arnau em va dir:
A: Moltíssimes gràcies petitona:)
TN: De res però ara a canvi m'has de prometre que no li diràs a ningú això: Estic sortint amb el Mikel Iglesias.
A: Què? Amb el Mikel? Amb l'Ignasi de polseres? No diguis bestieses.
TN: és cert i si no t'ho creus mira-ho al meu Facebook que ho diu. No li diguis als papes que la liem.
Vaig estar tota la tarda buscant un vestit ben mono per demà. Aquest era el vestit: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRiVGpr6b-1f_6RGGHMv_7SjV2Ey53nyGQtkjSFXR4zeQnwFp1p (El vestit vermell de costat del negre) i unes sabates de taló precioses: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR22b8-_6eohpyjgz1ah7nvG8oZYeeXM3eWPxQ9Pw0Rf4UY6EEf
Vaig pensar: estaré monissima!

{La MA, va poder parlar amb el Mikel i l'Alex i els va dir que si podien venir demà a les 20:00 davant de casa seva.
Com que la TN ja hi seria perquè s'estarien pentinant, doncs seria la sorpresa mes maca del món}

Per fi, avui és el gran dia! Avui faig 16 anys! Per fii, portava tota la setmana esperant aquest dia.
Em vaig llevar, vaig baixar a esmorzar i la mama va ser la segona en felicitar-me, el primer va ser l'Arnau, que em va venir a despertar molt carinyós, i em va susurrar a la orella: Bon dia princesa, moltes felicitats i em va fer un petó a la galta.
La mama havia fet creps per esmorzar però només en vaig menjar dos perquè vaig pensar que potser no entraria al vestit. Li vaig dir a la mama:
TN: Vaig a trucar a la Laura, que m'ha enviat un Watts Up felicitant-me.
MP: val. Despres vesteix-te i ves a veure els teus cosins.
Vaig pujar a l'habitació i vaig pillar el  telèfon.
TN: Laaaau! Boon diaaa!:)
MA: Neeniii! Avu ies el gran dia! moltes felicitaaats!
TN: Avui al vespre a quina hora vinc a te casa?
MA: A les 7:30 no? Aixi ens podem maquillar.
TN: okk! Ja tinc el vestit i les sabates. Saps quin vestit es?
MA: no. Jo tambe el tinc.
TN: Aquell vermell curtet i escotat que t'agrada tant!
MA: Estaràs molt sexy! Que et faras de pentinat? Te'l planxaràs o no¿
TN: No! Me l'ondularé perquè aixi, com que tinc el cabell alrg, em quedarà una melena preciosa i amb el serrell recte ni t'explico!
MA: Marxo! que me'n vaig a esmorzar.
TN: Jo tambe marxo que tinc que anar a casa els meus cosins!

CONTINUARA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada