diumenge, 4 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts: 2n capítol!:)

Aqui us deixo el segon capitol.

Despres de parlar quasi 2 hores, els meus pares arriben i em diuen:
MP: TN, i les notes?
TN: Aqui! Ja veureu que bones!
MP: Jolin nena! 8 excel·lents i 4 notables! Això es mereix un bon regal. Ja pots anar pensant-ne un! I les teves Arnau?
A: Aqui...
MP: Només 1 excel·lent, 1 notable i la resta béns, Arnau ens has decepcionat molt! Et posarem un càstig perquè ens vas prometre tot de notables cap amunt. 1 mes sense internet  i sense sortir!
A: però si aquest cap de setmana comença la fira...i a la TN perquè li compreu un regal i a mi no?
MP: tu creus que amb aquestes notes te'l mereixes?
A: Doncs si! No n'he suspès cap.
L'Arnau se'n va anar plorant i la TN el va seguir.
TN: Arnau, puc passar?
A: No, veste'n. Vull estar sol.
TN: Va vinga, que no es la fi del mon, jo em quederé aqui amb tu per la fira si vols.
A: No vull.
TN: Entro val?
A: No t¡'he dit que no passessis?
TN si però a veure què et passa perquè et posis aixi, si es la mateixa fira de cada any.
A: perquè li he promès a la Júlia que pujaríem junts al Saltamartí i a la sínia!
TN: Ara ho entenc. Jo faré entrar en raó als pares perquè hi puguis anar si?
A: Ho faries?
TN: clar que si. Bueno vaig a trucar a la MA.
Me'n vaig anar a trucar a la Ma per dir-li que he estat parlant amb el Mikel i que hem començat una relació.
MA: Ja ho sabia, ho he vist al Facebook! espera que em truca la Queralt.
Q: MA i TN quedem per anar a la fira aquest cap de setmana oi?
TN: Clar que si!
MA: Jo et portare una sorpresa TN!
Q: Jo tambe en vull una!
MA: per tu no n'hi ha! Es nomes per les que tenim relacions amb persones guapes i que coneix molta gent! Fins i tot tu però no encerteries qui son!
Q: Val val, bueno neniis, fins dema guapiiin's!
TN: Adeu Seexy! Dema ben guapes tootees!
MA: Adeeu!:)
TN: Jo tambe marxo, un petuneet!
Vaig penjar i me'n vaig anar a veure la televisió.

CONTINUARÀ!...

P.D: Aquest capitol no te foto pero quan acabi la novel·la ja pujaré un post amb totes els fotus que hàgin sortit!

idoo#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada