diumenge, 4 de desembre del 2011

Perquè sempre estarem junts: 1r capítol!:)

Aqui teniu el primer capitol!:)
Són les 7:00 i la mama em desperta. Després desperta a l'Arnau. Em llevo, vaig al lavabo, em rento la cara i me'n vaig a esmorzar. Quan surto del lavabo em creuo amb el meu germà que continua sense dirigir-me la paraula pel tema de la Júlia, la seva novia. Esmorzo i pujo a la meva habitació a vestir-me però no trobo el jersei que em vaig comprar l'altre dia. Després de pentinar-me i fer-me la ralla d'ulls, obro un moment el Facebook i veig que el Mikel Iglesias m'ha acceptat. El torno a tancar perquè marxo.
Quan arribo a classe, la MA em diu:
MA: Has vist quin comentari t'ha deixat el Mikel al teu mur?
TN: no. Perquè ho dius? Només he vist que m'ha acceptat com a amiga.
MA: Jooliin nenii, vaja pedaç de  comentari!
TN: Ja el miraré al migdia.
Quan acabem de parlar, m'assec i entra la nostra tutora per començar a donant-se les notes i parlar de tot.
Quan m'ha cridat, hi he anat i m'ha dit:
Tutora: TN, has tret molt bones notes, enhorabona. No n'has suspès cap i això té molt de mèrit. Només 10 persones de tota la classe ho han aprovat tot.
TN: Moltes gràcies però tampoc deuen ser tan bones.
Me'n torno al meu lloc i les començo a mirar:
Català=) excel·lent
Castellà=) Excel·lent
Anglès=) Excel·lent
Francès=) Excel·lent
Geografia=) Notable
Matemàtiques=) Notable
Ed.Física=) Excel·lent
Religió=) Excel·lent
Ètica=) Excel·lent
Treball de recerca=) Notable
Biologia=) Excel·lent
Música=) Notable
La MA les veu i em diu:
MA: Quines notes nena! com no estiguis contenta es per matar-te.
TN: Estan molt bé però no les havia tret ami aquestes notes ni em pensava que ho faria però ha arribat el dia.
La Laura ja les tenia i també ho havia aprovat tot!
Després que ens les donguessin vam acabar de plegar-ho tot i ens en vam anar a casa.
Quan vaig arribar, l'Arnau ja hi era i volia dir-li una cosa. Vaig anar a la seva habitació i li vaig dir:
TN: Arnau, ara m'escoltaràs tan si vols com si no vols. això que t'he de dir és molt important.
A: no vull parlar amb tu.
TN: Doncs t'ho diré igual. Ho sento moltissim! no et mereixies que li digués allò ni molt menys a la Júlia, perdona'm si us plau.
A: I perquè t'hauria de perdonar?
TN: perquè sóc la teva germana petita, perquè sé que m'estimes molt i perquè t'he portat a una persona.
A: Si que ets la meva germana petita però no t'estimo gens, més aviat t'odio. Quan vas néixer em vas fotre i molt, jo volia ser fill únic i vas tindre que aparèixer tu.!:@
TN: Això es el que sents, doncs llavors ja no cal que passi aquesta persona. Júlia pots marxar.
J: no me'n penso anar fins que no et demani perdó per tot el que t'ha dit. Ja li estàs demanant perdó si vols que tornem.
A: Aixi que ella era la persona sorpresa, doncs rectifico el que he dit, t'estimo molt, molt i molt i quan la mama em va dir que tindria una germaneta em vaig posar molt content.
TN: Ja ho sabia que no ho deixes de veritat.
El vaig abraçar i els vaig deixar sols. Me'n vaig anar a mirar el comentari que em va deixar el mur el Mikel.Li vaig contestar i el vaig agregar al msn.
Vam començar a parlar i parlar....




CONTINUARÀ!

Fins aqui el capítol 1! i ara us penjaré el dos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada